Monday, February 17, 2014

Sibuk

MAjlis kawin akak aku akan berlangsung lagi 4 hari. Persiapan dah mula rancak, keadaan dah mula kelam kabut. Huhu. Tidur pun asal boleh, sepah-sepah sana sini. Dah lebih seminggu aku tidur kat ruang tamu sambil dikelilingi barang yang aku siapkan, macam sampah bunga tisu, kotak goodies, kucing macam-macam lagi. Rutin aku kat pejabat masih lagi sama, malah lagi sibuk. Adeii.. Kalau ikutkan hati, nak je lari mana-mana, sebab dah terlalu penat. Nak saja rasanya pergi bercuti lepas ni. Tapi, nak buat macamana kan?  Tanggungjawab sebagai adik tu penting jugak, dan lagi satu, aku pun terpaksa simpan duit untuk majlis sendiri. Terima je la dengan hati terbuka. Aku berdoa agar majlis ni berjalan dengan lancar!

* Lepas ni boleh la fikir untuk diri sendiri pulak~*

No comments:

Post a Comment