Thursday, February 27, 2020

Tahun 2020: Penuh cabaran

Tahun 2020. Bulan ke 2 tahun 2020 hampir nak belabuhkan tirainya.Baru bulan ke 2, tapi penuh dengan cabaran dan kejutan. Kita dikejutkan dengan berita kematian, dikejutkan dengan kisah politik negara, dan kita dikejutkan dengan kisah dunia yang melibatkan kesihatan (Covid-19) dan keselamatan ( Pergaduhan agama di India).

Secara personalnya bagi aku, tahun 2020 pun merupakan satu tahun yang agak mencabar. aku harungi cabaran yang tak pernah aku lalui sebelum ni. Aku merasa masuk ke dalam mahkamah, merasa pergi ke Konsulat, dan bermacam lagi. Aku harap, selepas ni keadaan akan bertambah baik. Aku tahu, cabaran aku masih lagi banyak. Hanya doa sahaja yang dapat dititipkan semoga segalanya akan bertambah baik. 

Insyaallah. 

No comments:

Post a Comment