Wednesday, January 22, 2014

Melty Hershey: Home made

Dah lama da aku nak buat benda ni. Dari sehari ke sehari. Resepi dah berkali-kali jumpa kat internet. Hehe. Nak beli yang dah siap memang agak mahal. Mana tak nya, sebotol RM8~

cubaan pertama~

Oleh kerana adik yang kecik tu asyik merengek je nak benda ni,maka aku buat la untuk dia.. Tapi yg lain pun berebut makan sama. Hehe..

Ni yang dimakan oleh aku

Nampak coklat Hershey tu? Hehe.
 Aku dah tak ingat mana aku korek resepi die. Tapi rasanya kalau dikorek kat internet, banyak gak resepi yagn boleh diambil, cuma ada berbeza 2 3 bahan la. Ia terpulang la pada orang lain nk hias dan letak apa dlm dia. Yang penting, yang asas tu ada.
  
Ikut resepi yang aku buat, dapat 8 botol Melty Hershey. Cukup la sorang satu.

* Lepas ni nak try buat benda lain plak*

No comments:

Post a Comment