Monday, February 22, 2016

Review: Deadpool

sumber: Google
 Deadpool ni aku g tgk dgn Abg Fairuz dgn mak aku. Hahaha. Ye, aku bwk mak aku. Mak memang suka tgk wayang. Beria die nak ikut aku g tgk wayang. Huhu. Aku tgk cerita ni mlm sabtu, tayangan midnight.

Deadpool. Hanya aku kenal lagi beberapa bulan sebelum keluarnya cerita ni. Bagus jugak cara die promote cerita ni. Penerbit bg kebebasan pd Ryan Renolds utk guna kostum Deadpool, dan buat apa-apa yg die suka. Hahahaa. Video cara-cara nak kenal pasti kanser testis, kanser payudara, sume ade. Hahahah. Sengal betul. 

Deadpool ni lari dari konsep superhero komik Marvel. Biasanya superhero mesti nampak bergaya, tp Deadpool ni memang sengal habis. Ikut suka hati dia je, ikut kepala sendiri. Hahaha. Cerita ni memang penuh dgn bahasa carutan, dan memang dari awal dah ada diberitahu, cerita ni hanya utk 18tahun keatas sahaja ye. Aksi memang ganas, sebab dok tembak org sana sini, penggal tangan, langgar kepala, rodok badan dgn besi.. Huhuhu. Aku memang tutup mata la. Ngeri sgt. Ngilu rasanya. Aku pandang kiri aku (mak aku), mak relaks je. Pandang kanan (Abg Fairuz), die punya la suka. Huhu. Cerita ni tak ada adegan ranjang yg melampau, setakat gitu2 ade la. Tp, aku walau dah kahwin, dah nak jd mak budak pun, tutup mata, pandang lain, korek popcorn. Sampai abg Fairuz tegur, apsal? Aku jawab la, aku malu. Hahaha.

Keseluruhan cerita ni? Kelakar. Hahahaha. Menarik dr awal sampai akhir. Ketawa memanjang. Tak sabar nk tgk sekual die.Entah apa la si Deadpool ni akan buat.

No comments:

Post a Comment