Monday, November 3, 2014

Daehan, Minguk, Mansae - Superman Return

Song Il Gook dgn si kembar <3 td="">


Aku dah jatuh hati kat budak 3 org ni..

Comellll..

Daehan, Minguk dan Mansae. Budak kembar 3 orang yang sangat-sangat-sangat comel. Aku kagum tengok macmane ayah dia, Song Il Gook jaga dan didik anak-anak kembar dia. Penuh sabar, dan tak lupa dia memang ajar anak dia untuk jadi lasak. Dia juga memang akan biarkan anak dia utk bebas berimaginasi dan bebas bermain. 

Larat la plak ayah dia bawak anak-anak dia 3 org ni lari sejauh 300m..

Aku sangat suka tengok mcmane si abang yang sulung, Daehan yang dah jadi sangat berdikari, dan dah nampak bertanggungjawab ke atas adik-adik dia, selain menunjukkan sifat seorang abang sulung. Minguk yang tengah pula yang sangat ceria, suka menyanyi, suka dikelilingi perempuan, dan kadang-kadang berdikari, kadang-kadang nakal. Mansae, si bongsu yang nakal, suka mengacau abang-abang dia, dan yang paling suka buat kacau (kekekeke.. perangai anak bongsu)

Mansae, Minguk, Daehan
 Budak-budak 3 orang ni memang nampak senang faham, suka mencuba, dan cerdik. Kalau tengok diorang ni, memang aku ralit dibuatnya. Selain tu, kecomelan diorang memang boleh buat aku tersengih sorang-sorang.

Alahai.. cair tengok diorang ni
Walaupun nampak best ada anak kembar, tp pada hakikatnya susah. Dalam rancangan Superman Return ni, aku boleh tengok betapa sabarnya si ayah nk jaga 3 orang ni. Jaga sorang, yang lg dua org bersepah entah mana. Hahahaha. Selain tu, bila ada 3 org anak kembar, mesti ada 3 perangai yang berbeza. Ada senang, dan ada yang susah. Tapi apa-apa pun, aku memang dah tersangat jatuh hati kat budak ni.

* Berharap kalau aku dapat anak kembar...Hehehehehe*

- Sumber gambar: Google

No comments:

Post a Comment