Tuesday, June 10, 2014

Tarikh

Bukak Facebook...

Skroll..

Skrolll..

Skrolllll..

Soalan yg kerap nampak:
1. Bila tunang?
2. Bila majlis nikahnya?
3. Eh, g honeymoon ke?
4. Ko da mengandung berapa bulan?
5. Wife ko bila bersalin?
6. Anak ko umur die da berapa tahun?
7. Anak ko da masuk berapa?

Aku?

Sengihhhhhh~

Kelakar.. 

Kawan-kawan yg sama2 ketawa, belajar, bergembira masa belajar, semua dah melalui fasa ni. Aku? Tengok depan cermin, tenung diri dalam-dalam.. Bukan tak terfikir, tp benda tu angan-angan je. Hahahaha.

Dugaan..

Ni semua dugaan. Ni takdir aku. Tak pasti sempat merasa, atau aku dijemput menghadap Sang Pencipta dulu. Kalau takdir aku dah kata tak sempat, maka aku hanya mampu berdoa agar aku dijadikan sang Ketua Bidadari Syurga. Masihkah ada masa dgn dosa aku yg menggunung ni? 

No comments:

Post a Comment