Monday, February 15, 2016

Hijabista, fashionista, make-upnista, dan sta-sta yg lain....

Byk betul sta nye kan? Hehe.

Aku adalah pernah berangan nk bergaya, pakai tudung shawl belit-belit dan lilit-lilit, nk pakai make-up nipis sikit, pakai baju bergaya. Kalau dah namanya perempuan, mestilah ada rasa nak bergaya, kan?

Tapi malangnya, muka aku nu memang tak sesuai utk itu semua. Hahaha. Bila pakai shawl, aku tgk muka aku dah mcm buah pelam yg dibalut menunggu ranum je. Bila make-up, nampak ala-ala sedara mara kak limah. Bila baju plak, kadang-kadang mcm tak kena je. Haishhhh.. Macam-macam..

Akhirnya, aku jadilah diri aku sendiri. Pakai apa yg selesa. Kalau tudung, memang bawal tu jd teman sejati. Lagipun, abg fairuz tak berapa gemar tgk aku pakai tudung lilit melilit sana sini, rimas katenya. Huhuhu..

Pasrah je la...

Tapi, tetap nk rasa bergaya gak. Huhuhu..

No comments:

Post a Comment