Thursday, August 22, 2013

Akhir tahun, awal tahun..

Akhir tahun 2013, awal tahun 2014....

Waktu-waktu sibuk untuk aku.. Kawan baik kawin, sepupu kawin, emak sedara kawin. Wahhhh~
Kemain semua berkumpul tarikh dekat-dekat. Apsal? Kesian la kami ni.Hahaha..

Yang paling terasa? Majlis emak saudara aku, sebab rumah aku adalah tuan rumah. Kalau yang lain tu aku datang tolong gitu-gitu je.

Tarikh dah tetap, tempat dah tetap, makanan dah tetap, tinggal 2 3 perkara lagi. Banyak juga persediaan nak kena buat. Walaupun majlis kecil-kecilan je, tapi bukan mudah itu semua. Tinggal 6 bulan je sebelum majlis. Huhu.. 6 bulan tu bukannye singkat. Pejam celik dah sampai masa. Hahaha.. Masa ni la aku nak tunjukkan hasil titik peluh aku. Nak bereksperimen sana sini. Perancangan dah ada, tinggal nak melaksanakan je. Nak tunggu majlis sendiri? Entah bila la. Dah malas nak fikir ye.Sebab bayang pun tak tau rupa. Hahaha.

Harap-harap segalanya akan berjalan lancar... Amin...

No comments:

Post a Comment