Saturday, August 17, 2019

Header blog hilang entah ke mana



Baru perasan, header blog aku hilang. Hahahahaha. Betapa lamanya aku tak usik blog ni. Bukan tak ada ide. Idea byk, tp disebabkan kekangan masa aku utk bukak laptop la aku dah mengabaikan blog aku ni. (Cara ckp mcm byk follower je. Hahahaha)

Oleh itu, aku telah menggunakan khidmat adik aku utk design header blog aku. Alkisahnya adik aku mmg budak MC1111 ( eh, ye ke?), ada buat content utk gaming, makanya dia mmg hebat bab mendesign ni. Aku serahkan pd dia dgn upah topup RM30. Bukan tak rajin nk design header sendiri mcm dulu, tp belum sempat nk design, anak aku dah dok kerumun laptop aku ni. Dah mcm kt medan perang pun ada.

Oleh itu, tunggu la adik aku siap design. Nnt baru aku up yg baru. Dasar pemalas. Hahahaha.


No comments:

Post a Comment