Friday, March 11, 2016

Musim game kembali

Aku tak tahu, mana silapnya. Tetiba aku kembali melayan game FB. Hahahaha.Tapi, aku tak main kat tab aku, tapi aku main kt komputer, sbb lebih mudah. Kalau pakai tab, nnt bateri tab aku cepat betul habis. Takkan nak cas 2 kali sehari kan? huhuhu. Sungguh tak kuat bateri tab aku itu. (Tapi tak boleh nk ckp lebih, sbb tab tu Abg Fairuz yg bagi. Hahaha. Nnt die amik semula, naya aku).

Criminal Case. Game cari barang tersembunyi. Ipar-ipar aku terer main game ni. Aku main bila aku bosan je. Huhu

Candy Crush Soda. Lagi menarik dr Candy Crush Saga, sbb lg senang nk kumpul markah. Hahaha.
Papa Pear Saga. Game ni diperkenalkan oleh keluarga mertua aku. Hahaha. Mak mertua aku terer main game ni, smpai dah habis level dah.

Baby Adopter. Tgk umur anak aku tu? Dah 6 tahun lebih da. Bermakna, dah 6 tahun lebih aku main game ni..
Candy Crush Saga. Ni aku tgh tunggu tiket, Nak tunggu siapa bermurah hati nk bg aku tiket. Huhuhu. Antara game yg plg lama aku main ( utk game kt tab)




No comments:

Post a Comment