Thursday, January 28, 2016

Akhirnya.. dh tukar header blog

Akhirnya.. setelah sekian lama, aku dapat tukar 10% dari paras rupa blog aku ni.. hahahaha

Sebelum... dah bertahun mcm ni...

Selepas. hahahaha.. walaupun tak la ade effect sgt, iye dak?
 Puas aku google cara nk edit layout blog. Ada mcm2 cara. Ada yg kena download software, ada yg kena belajar html. Tapi, disebabkan otak aku yg tak berapa maju ke hadapan ni, akhirnya yg aku mampu pakai je layout sedia ada, setakat tukar header je. Asalkan boleh..

Aku pakai photoshop. Gigih la jugak nak memikir, ape yg aku nk letak kat header tu. Setelah puas aku google vector kat freepik.com, aku pun berkenan dgn beberapa sketch. Berbekalkan bakat picisan aku yg semacam embun dihujung tanduk, dgn teknik gabung je sesuka hati aku, maka terjadilah header yg tak seberapa...

Ni je lah yg aku mampu. Boleh la...
Hahahaha.. boleh la utk permulaan tahun 2016.....

No comments:

Post a Comment