Tuesday, November 18, 2014

Hantar anak sekolah rendah?

Situasi di suatu hari:

Aku: Eh, nak pergi mana ni?
Dia : Aku nak pergi daftar anak aku, dia masuk darjah 1 tahun depan.
Aku: Ooo.. eh, kau tengah pregnant?
Dia: A ah.
Aku: Anak no berapa?
Dia: Anak no 3 da.

Biasanya dialog ni biasa je kan? Tapi bila dialog ni diucapkan kawan sekelas kau dulu, kawan yang sama-sama main bola jaring, kawan-kawan yang sama-sama main cop tiang, buat kau rasa...

" Aku dah tua"

Huhuhuhu.. Bila kat opis tinggal kau je terkontang kanting sensorang, bila pergi gathering kawan kau sume dah mula kelek anak, ketahuilah kau makin tua. Lagi plak kawan kau yang satu umur dah  mula hantar anak pergi sekolah, kawan yang satu umur dah mula pregnant anak ketiga, mesti kau fikir..

" What i miss here?"

Hahahahaha.

A lot.

No comments:

Post a Comment