Tuesday, June 10, 2014

Penantian



Sepi dikamar ini
Hanya lilin menerangi
Beginikah seksanya
Hidup dalam penantian
Ditabir tirai malam
Ada insan kesepian...sendirian....

Setiap detik-detik ku lalui
Jiwaku gelisah membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Kalau akhirnya meresahkan
Apakah aku satu persinggahan
Pengubat rindu... oh...

Kau dahagakan...
Ku kehausan...
Setitik rasa
Pada bayangan yang tak pasti... oh...

Kau nyalakan perasaan
Mengukir kemesraan
Mungkinkah ada sinar
Bersama impianku

Dan..telah ku duga
Suasana keindahan seketika
Aku tetap menanti mu

Setiap detik-detik ku lalui
Jiwaku gelisah membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Kalau akhirnya meresahkan
Apakah aku satu persinggahan
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Kalau akhirnya meresahkan
Apakah aku satu persinggahan
Pengubat rindu... oh...

Kau dahagakan...
Ku kehausan...
Setitik rasa... oh...
Aku tenggelam...
Kehampaan...
Sendirian...

Setiap detik-detik ku lalui
Jiwaku gelisah membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Kalau akhirnya meresahkan
Apakah aku satu persinggahan
Pengubat rindu... oh...

Mana sinaran ?...
Terangilah hidupku...
Tak sanggup lagi... aku... sepi...

No comments:

Post a Comment