Tuesday, June 10, 2014

Hadiah harijadi

Hari lahir aku bakal tiba tak lama lagi.... bila? Lagi 2 minggu. Hehehe. Maka genaplah aku yang berumur 26 tahun. Makanya aku tengah terfikir apa hadiah untuk diri sendiri. Iye la, nak tunggu org belikan, rasenye macam takkan berpeluang. Nak merasa, maka belikan la untuk diri sendiri. Orang tengok memang la sedih, sbb perasaan die sama mcm Mr Bean bg kad krismas kat diri sendiri, tak ke gitu? Hahahha. Benda-benda yang aku nk beli?

1. Cincin. Aku nk beli cincin emas. Sebentuk. Stail kegemaran aku? Cincin belah rotan. Sebab nampak simple, mcm aku yg suka benda simple. Org ckp nnt boleh dpt masa kawin, tp... entah la. Akhirnya aku buat keputusan untuk beli sendiri. Hahahaha. Gitu. 

2. Bunga. Ros. Aku nk beli bunga ros sekuntum. Tu je. Hahahaha. Mesti kelakar kan? Tak pun, sbb pd aku, satu tu dah cukup da.

3. Coklat. Aku nk beli coklat dlm tin tu. 1 tin.

4. Bercuti sorg diri. Hmm. Yg ni aku dah mula survey tempat nk bercuti. Tak lama aku boleh cuti, tp asalkan aku boleh spend birthday aku dengan senang hati. Aku akan bawak sume benda yang aku nk beli tu, dan habiskan sepanjang hari birthday aku tu kat sana. Amacam? Hahahaha.. Macam kelakar pulak aku dok sorg-sorang, smbil pegang bunga dan makan coklat. Oh, terlupa nk beli kek 1 potong. Nak beli byk-byk, nnt kenyang terbongkang plak. Tak leh...

Hahaha. Ni la hadiah yang aku tak pernah dpt seumur hidup aku, kecuali kek. Mungkin bg org lain, benda ni mcm dah biasa da dpt, tak kesah da. Tapi, aku bukan la antara org yg terpilih tu. Hehe. Aku harap planning aku ni akan berjaya. Ikat perut sikit utk pastikan planning aku ni berlaku dgn jayanya, sbb ia hanya akan berlaku bila ada duit. Hahahahahaha. Ok, nmpak sgt aku dah hampir ketandusan duit. Tapi sekali sekala utk diri sendiri, apa salahnya kan?

* Tunggu je la 25 Jun nnt, sama ada planning aku ni berjaya ke tak..*

No comments:

Post a Comment