Saturday, November 30, 2013

Baju Pengapit

Kami semua sepakat,
Di kampung hai Pening Lalat,
Mengucapkan selamat Pengantin baru~
- Ahmad Albab-

Pening-pening lalat di kepala~

Orang lain yang nak kawin, aku yang pening kepala. Pening memikirkan nak buat baju pengapit stail macamana. Kain tak beli lagi, warna je yang dah ada. Puas aku korek idea yg ada dalam kepala. Terlebih vogue plak, nnt tenggelam pulak pengantin. Hmmm... Majlisnya 31 Januari 2014. Tiket flight dah beli, tapi bajunye yang tak dak lagi. Bila masa la aku nk memotong & menjahitnya. Pulak sekarang kerja kat opis mcm dah betimbun sebab nk kejar end-of-year punya delivery.. Jajajajajaja...Blur kejap..

Lagi satu, aku nak kena sediakan 3 pasang baju lagi, satu untuk majlis sepupu kat Kuantan pada 25 Januari 2014, (kuning mustard), dua pasang baju untuk majlis kakak aku sendiri ( 21-22 Februari 2014). Fenin daaa~

* Agak-agak, sempat ke idakk nk menyiapkannye?*

No comments:

Post a Comment