Thursday, June 27, 2013

Kelepet

Beragak la kalau nak dapat duit senang.

Orang-orang yang tak bertanggungjawab ni dengan mudah nak ambil kesempatan.



1. Aku peminat minyak bukan Petronas. Hahaha. Aku tak pakai minyak SHELL. Jadi, macamana aku ade kad Shell? Setahu aku, Shell tak ada kad.
2. Bahasa rojak ala-ala Google translate. Rasa macam nak lempang je siapa yang hantar ni.
3. No telefon untuk dihubungi tu pelik. Macam no tepon ke hutan ceruk dunia mana entah.
4. Laman web untuk rujukan tu bukan laman web Shell yang sebenar
5. No rujukan tu mcm dah byk kali aku tengok.
6. Tulis RM20,000 pun salah. Siap tambah ribu kat belakang. Baru belajar bahasa melayu ke ape?
7. Sms ni mcm budak tak belajar sivik yang hantar & tulis.

Jangan la terpedaya dengan sindikit macam ni. Nak duit orang je kejenye. Keje malas~ Orang kutip sampah pun sibuk nak cari duit halal..hishhhh~




No comments:

Post a Comment